Search page

Søket fant 34 resultater på 0.05 sekunder.

Søkeresultater

  1. Utdrag fra "ambulanse" av Johan Harstad - arbeid med innhold, form og formål i skjønnlitterær tekst

    Heftet "Treffsikker undervisning" er  gitt ut av Skrivesenteret. Det er laget i samarbeid mellom FYR-koordinatorene i norsk og nasjonal koordinator i faget.

    Heftet gir eksempler på hvordan norskundervisninga på yrkesfag kan gjøres treffsikker. Treffsikker undervisning er forankret i kompetansemåla og de grunnleggende ferdighetene. Treffsikker undervisning betyr motivasjon, mening og mestring.

    Hele heftet finner du hos Skrivesenteret:

    Julie Bjørnstad - 19.01.2015 15:07

  2. Utdrag fra "vietnam. torsdag" av Johan Harstad. Arbeid med innhold, form og formål i skjønnlitterær tekst

    Heftet "Treffsikker undervisning" er  gitt ut av Skrivesenteret. Det er laget i samarbeid mellom FYR-koordinatorene i norsk og nasjonal koordinator i faget.

    Heftet gir eksempler på hvordan norskundervisninga på yrkesfag kan gjøres treffsikker. Treffsikker undervisning er forankret i kompetansemåla og de grunnleggende ferdighetene. Treffsikker undervisning betyr motivasjon, mening og mestring.

    Hele heftet finner du hos Skrivesenteret:

    Julie Bjørnstad - 19.01.2015 15:42

  3. Utdrag frå "Og så kan hunden komme" av Jon Fosse. Arbeid med innhald, form og formål i skjønnlitterære tekstar

    Heftet "Treffsikker undervisning" er  gitt ut av Skrivesenteret. Det er laga i samarbeid mellom FYR-koordinatorane i norsk og nasjonal koordinator i faget.

    Heftet gir eksempel på korleis norskundervisninga på yrkesfag kan gjerat treffsikker. Treffsikker undervisning er forankra i kompetansemåla og dei grunnleggjande ferdigheitene. Treffsikker undervisning betyr motivasjon, meining og mestring.

    Heile heftet finn du hos Skrivesenteret:

    Julie Bjørnstad - 19.01.2015 16:07

  4. Planlegge, lage og publisere video om hvordan tilberede et måltid

    Skrivesenteret har laget et opplegg som går ut på å planlegge, skape 

    og publisere en instruksjonsvideo på YouTube om hvordan tilberede et måltid.

     

    Foto: J. Rynio StockFood / NTB Sxanpic. Lisens: CC-by-nc-sa

    Julie Bjørnstad - 12.12.2014 13:56

  5. "Få meg på, for faen" – ungdom og seksualitet i eit lite lokalsamfunn

    Utgangspunktet for undervisningsopplegget er filmen «Få meg på, for faen» som fokuserer på ungdom og seksualitet. Opplegget passar på barne-og ungdomsarbeidarfaget der eit av måla er å drøfte sammenhengen mellom identitet, seksualitet og sjølvkjensle. Deler av opplegget er basert på eit gruppearbeid med munnleg bruk av språket. Sluttproduktet er mellom anna ein reportasje og eit personleg brev.

    Målgruppe

    Norsk på programfag for barne-og ungdomsarbeidarar, men undervisningsopplegget kan òg brukast på andre programfag.

    Cecilie Isaksen Eftedal - 20.11.2012 15:17

  6. Skylappjenta

    Utgangspunktet er filmen «Skylappjenta» og arbeid med nokre typiske eventyrtrekk. Trening i bruk av omgrep knytta til flerkulturelle samfunn. Ulike typar skriveoppgåver; kreative, argumenterande og resonnerande. Filmen blir brukt som bakgrunn og igangsetjar for skriveoppgåvene. Dette undervisningsopplegget har ikkje fokus på dei filmanalytiske aspekta.

    Målgruppe

    Tverrfagleg samarbeid norsk og samfunnsfag. Kan brukast på alle studieretningar, vg1/vg2

    Grunnleggjande ferdigheiter

    asehest@online.no - 15.11.2012 11:37

  7. Arbeidsoppdrag i verksted

    Utgangspunktet for undervisningsopplegget er et arbeidsoppdrag elevene har utført på verkstedet eller i en bedrift. Elevene skal dokumentere arbeidsoppdraget med bilder og/eller film. Sluttproduktet er en individuell PowerPoint som inkluderer denne dokumentasjonen, og som skal framføres muntlig. Elevene skal også vurdere sin egen læring i etterkant av dette undervisningsopplegget.

    Målgruppe

    Cecilie Isaksen Eftedal - 21.11.2012 11:42

  8. BETONG – en digital fortelling

    Utgangspunktet for undervisningsopplegget er en arbeidsprosess der det jobbes med betong som materiale. Elevene skal dokumentere prosessen med bilder/film. Ulike typer arbeidsoppgaver; VØL-skjema, ord- og begrepsavklaring, boksskjema, fagtekst med skriveoppgaver og loggskriving. Sluttproduktet er en digital fortelling om teorien rundt og arbeidet med betong.

    Målgruppe

    Tverrfaglig samarbeid mellom norsk og programfag på bygg- og anleggsteknikk, vg1

    Grunnleggende ferdigheter

    Cecilie Isaksen Eftedal - 26.11.2012 10:20

  9. Å være en dyktig fagarbeider

    Gjennom dette opplegget skal eleven få kunnskap om/reflektere rundt hva som ligger i utsagnet ”Å være en dyktig fagarbeider”. Med utgangspunkt i ulike tekster og oppgaver ønsker opplegget å bevisstgjøre elevene på at språk og handlinger blir oppfattet og tolket av andre mennesker. Vårt handlingsmønster og væremåte blir vurdert av lærere, kunder og arbeidsgiver. Elevene skal gjennom opplegget erfare at dannelse er et viktig element i yrkesutøvelsen.

    Målgruppe

    Cecilie Isaksen Eftedal - 23.11.2012 13:11

  10. Søke jobb

    Utgangspunktet for dette undervisningsopplegget er at elevene skal være jobbsøkere og gjennomføre et jobbintervju i form av et rollespill. Elevene skal lære å skrive jobbsøknad og CV som en del av læreprosessen. Norsklærer gjennomgår sjangerkrav for søknad, CV og jobbintervju. Programfaget gir eleven bakgrunn for å velge den rette stillingen han/hun vil søke på (annonser aviser, NAV, Finn.no etc.) Programfaglærer er med på intervjuet og bidrar med faglige kommentarer og spørsmål.

    Målgruppe

    Cecilie Isaksen Eftedal - 26.11.2012 13:50

  11. Teater og teaterkostymer

    Utgangspunktet for dette undervisningsopplegget er en tekst fra norskfaget, fortrinnsvis et drama eller en annen tekst som kan dramatiseres. Elevene jobber med dramaet som sjanger i norskfaget. I programfaget design og håndverk lager elevene kostymer. Det kan være bare en detalj til en tenkt dramatisering, eller det kan være kostymer som skal brukes i en oppsetning.

    Målgruppe

    Tverrfaglig samarbeid mellom design og håndverk og norsk

    Grunnleggende ferdigheter

    Cecilie Isaksen Eftedal - 26.11.2012 15:17

  12. Verktøy og sikkerhet - PowerPoint etter HMS-kurs

    I programfaget får elevene nødvendig bakgrunnskunnskap om sikkerhetsutstyr og bruk av verktøy (HMS-kurs). I norskfaget skal elevene formidle kunnskap de har fått om sikkerhetsutstyr og bruk av verktøy. Sluttproduktet er en PowerPoint. Denne kan vurderes for seg eller brukes i sammenheng med en muntlig presentasjon.

    Målgruppe

    Tverrfaglig samarbeid norsk og programfag Vg1 bygg og anleggsteknikk. Gjennomføres like i etterkant av HMS-kurs.

    Grunnleggende ferdigheter

    Cecilie Isaksen Eftedal - 26.11.2012 11:52

  13. Skriv deg inn i inspirasjonen!

    Utgangspunktet for dette undervisningsopplegget er prøvelapper av et eller flere stoff som deles ut til elevene slik at elevene kan arbeide med dem. I arbeid med materialet skal elevene bruke sansene og få kunnskap om språk i norskfaget. De skal gjennom en prosess hvor de lærer å utvilke design og en produktidé. Elevene kan lage et ferdig produkt. Begge fag kan hente ut et sluttprodukt fra samarbeidet.

    Målgruppe

    Tverrfaglig samarbeid mellom design og håndverk (produksjon) og norsk.

    Grunnleggende ferdigheter

    Cecilie Isaksen Eftedal - 27.11.2012 08:10

  14. Verktybruk/loddeboltstativ

    Utgangspunktet for undervisningsopplegget er at elevane skal lage eigne loddeboltstativ. Programfaget legg rammer i forhold til kva ein skal satse på innanfor emnet automatiseringssystem. I programfaget får elevane både teoretisk bakgrunnskunnskap og praktisk erfaring. Norskfaget legg rammer i forhold til teksttypar (skriftleg instruksjon og grafisk utforming).

    Målgruppe

    Tverrfagleg samarbeid mellom norsk og elektrofag

    Grunnleggjande ferdigheiter

    Elevane skal trene på lesing og skriving av fagtekstar i eit tverrfagleg undervisningsopplegg.

    Cecilie Isaksen Eftedal - 27.11.2012 14:23

  15. Telefonsambandet

    Utgangspunktet for undervisningsopplegget er ein case og ein fagtekst om data- og elektronikksystem. Programfaget legg rammer i forhold til kva ein skal satse på innanfor dette emnet. I programfaget får elevane både teoretisk bakgrunnskunnskap og praktisk erfaring. Norskfaget legg rammer i forhold til teksttypar (rapport og grafisk utforming).

    Målgruppe

    Tverrfagleg samarbeid mellom norsk og elektrofag

    Grunnleggjande ferdigheiter

    Elevane skal trene på lesing og skriving av fagtekstar i eit tverrfagleg undervisningsopplegg.

    Cecilie Isaksen Eftedal - 27.11.2012 16:52

  16. Historia til yrket ditt!

    Utgangspunktet for undervisningsopplegget er ein munnleg presentasjon av historia til elektrofaget (eller eit anna programfag). Elevane brukar lærebøker og andre ressursar til å setje seg inn i utviklinga av elektrofaget (elektrodynamikken) frå den spede byrjinga på 1600-talet og til i dag. I programfaget får elevane den teoretiske bakgrunnskunnskapen. Norskfaget legg rammer i forhold til den munnlege framføringa.

    Målgruppe

    Eit tverrfagleg undervisningsopplegg i norsk og elektrofag

    Grunnleggjande ferdigheiter

    Cecilie Isaksen Eftedal - 28.11.2012 08:37

  17. Gratis skolelunsj

    Utgangspunktet for undervisningsopplegget er temaet skolelunsj, og hvorvidt den bør være gratis eller ikke. I programfaget helse- og oppvekst får elevene nødvendig bakgrunnskunnskap om energi- og næringsinnhold i mat og om god folkehelse. I norsk lærer elevene om argumentasjon og hvordan man skriver en artikkel (resonnerende tekst). Elevene skal se et filmklipp og lese tre artikler som handler om gratis skolelunsj.

    Målgruppe

    Tverrfaglig samarbeid mellom norsk og helse- og oppvekstfag

    Grunnleggende ferdigheter

    Cecilie Isaksen Eftedal - 28.11.2012 09:04

  18. Å reie tom seng - heilskift

    I denne oppgåva skal Vg2-elevar gi Vg1-elevar ein munnleg instruksjon i korleis ein reier ei seng. Tanken er at elevane blir svært medvitne kva dei gjer når dei har ansvar for å lære frå seg til andre. Her får dei testa ferdigheitene og kunnskapane sine i både kommunikasjon og sengereiing.

    Målgruppe

    Tverrfagleg samarbeid mellom norsk og programfag på Vg2 helsearbeidarfaget

    Grunnleggjande ferdigheiter

    Cecilie Isaksen Eftedal - 28.11.2012 13:44

  19. Meg sjølv som helsefagarbeidar

    Utgangspunktet for undervisningsopplegget er at elevane skal skrive ein kreativ tekst der dei ser føre seg ein vanleg arbeidsdag i framtida. Dei skal fortelje om ulike arbeidsoppgåver, refleksjonar rundt opplevingar, både dei gode og vanskelege, og korleis kunnskap om kommunikasjon og toleranse vert utfordra.

    Målgruppe

    Tverrfagleg samarbeid mellom norsk og programfag, Vg2 helsefagarbeidar. Opplegget er lett å overføre til andre fagområde.

    Grunnleggjande ferdigheiter

    Elevane skal øve på å uttrykke seg skriftleg.

    Cecilie Isaksen Eftedal - 28.11.2012 11:04

  20. Temaoppgave: funksjonshemming

    Presentasjon

    Elevene har fått utdelt en ”case” i programfaget, hvor de skal ta for seg en pasient som også er elev ved Strømsbu vgs, med en funksjonshemming. Elevene skal skrive en oppgave om denne pasienten og hvordan de skal tilrettelegge for denne eleven på skolen og følge prinsippet som heter ”universell utforming”. Elevene skal også ha et rollespill i programfaget Yrkesutøvelse om denne pasienten og levere inn svar på spørsmål i programfaget Helsefremmende arbeid.

    Målgruppe

    Cecilie Isaksen Eftedal - 28.11.2012 14:40

Pages