Search page

Søket fant 28 resultater på 0.055 sekunder.

Søkeresultater

  1. Artikkeloppgåve om avfallshandtering

    Arbeid med sjangeren saktekstar skal munne ut i at eleven skriv ein artikkel med tema frå programområdet sitt.

    Gjennom samtale, lesing og arbeid i klassen får ein sjå på korleis saktekstar er bygd opp. Ein ser på ulike typar innleiing, argumentasjon og avslutning og elevane får prøve seg på dei ulike delane sjølve.

    brinor - 03.10.2013 13:39

  2. Formelt brev. Dataelektronikk og norsk

    I programfaget dataelektronikk får elevane i oppgåve å levere eit skriftleg tilbod til ein skule som skal flytte inn i nye lokale. I firmaet som skal levere tilbodet får eleven rolla som IKT-ansvarleg og skal vurdere kva utstyr skulen treng, kva type oppkopling skulen må ha og dimensjonere denne. Det heile skal formulerast som eit formelt brev. Brevet skal vere skrive på ein slik måte at også ein som ikkje er datakyndig kan vurdere løysinga.

    brinor - 13.05.2013 18:01

  3. Korleis forklare elektronikk munnleg og skriftleg til Kari og Ola?

    Grunnleggande ferdigheter: Å kunne lese, uttrykke seg munnleg og skriftleg

    Opplegget inneheld mange ulike aktivitetar der programfaglærar og norsklæraren samarbeider.

    Sluttprodukt:

    1. Skriftleg tekst, frå gruppa, og ikkje-fagpersonar les han. «Kva forstår dei (ikkje)?»

    Faglærar i norsk og faglærar i programfaget vurderer, med karakter.

    Terese Kristin Aarsund Myklebust - 15.11.2013 19:02

  4. Muntlig instruksjon

    I dette undervisningsopplegget skal elevene gjennomføre muntlig instruksjon på verksted. På forhånd er det nødvendig at norsklærer går gjennom sjangeren instruksjon.

    Elevene skal uttrykke seg muntlig ved å instruere hvordan arbeidsredskaper, metoder og utstyr fungerer. Det er viktig at de er mottakerbevisste. Instruksjonen kan gjennomfører individuelt eller i par.

    Kompetansemålene som er vedlagt gjelder for norsk, byggfag og elektro. Men opplegget er overførbart til andre utdanningsprogram.

    Vurdering i norsk og programfag.

    Laget av:

    Linn Økland - 14.01.2014 11:34

  5. Rapport og presentasjon fra praksistid

    Dette undervisningsopplegget er laget i et samarbeid mellom programfaglærer på Kulde - og varmepumpeteknikk og norsklærer. Det er relatert til praksis og presentasjon av den. Det er en del av prosjekt til fordypning.

    susand - 27.03.2014 11:26

  6. Elektro og norsk - artikkel om el.avfall

    På vg2 lærer elevane om farleg avfall og handsaming av dette både i programfaget og i samfunnsfag. I norsk skal elevane lære å skrive informative tekstar og skrive tekstar med fagterminologi frå programfaget.

    Elevane skal finne og bruke fleire kjelder til informasjon for å kunne svare godt på oppgåva. Det er ein føresetnad at programfaglærar har gått igjennom fagstoff i klassen først, og om ein får samfunnsfaglæraren med er det sjølvsagt eit pluss.

    brinor - 09.01.2015 12:51

  7. Dataelektroniker - NDLA

    Kan du tenke deg å bli dataelektroniker? I dette yrkesportrettet får du et innblikk i en dataelektronikers hverdag og hans arbeidsoppgaver. Du får også vite noe om hvorfor det er viktig med de grunnleggende ferdighetene i fagene norsk, engelsk og matematikk, og hvordan dataelektronikeren bruker disse ferdighetene når han utfører arbeidsoppgavene sine.

    Cecilie Isaksen Eftedal - 03.02.2014 08:31

  8. Tilbod til grafisk formgjevingsfirma. Samarbeid dataelektronikk/norsk

    Ei samarbeidsoppgåve mellom dataelektronikk og norsk. Elevane skal vurdere behovet for utstyr i eit firma som driv med grafisk formgjeving (reklamebyrå, avis o.l.) og levere eit tilbod der dei skal levere ein pc (NB!. Ikkje Mac.) som er spesialtilpassa dei behova kunden har.

    Elevane skal vurdere og bestemme seg for kva komponentar som trengs, dei skal setje det inn i eit rekneark og skrive eit tilbodsbrev. Elevane skal også prøve seg som seljarar. Dei må lage ein presentasjon av løysinga si, og presentere den for kundane. I dette tilfellet er kundane resten av klassen.

    brinor - 14.05.2013 09:29

  9. Arbeid med faguttrykk

    Dataelektronikarfaget brukar mykje engelsk i fagspråket. Dette opplegget tek sikte på å få elevane til å bli medvitne på språkbruken, og få dei til å tenkje over om dei kan bruke norske ord og uttrykk som seier det same som dei engelske uttrykka. Dette kan inngå som ein del av arbeidet med språk i endring. Opplegget tek ikkje sikte på formell vurdering, men ein uformell diskusjon i klassen.

    brinor - 13.05.2013 17:18

  10. Muntlig presentasjon av valgt tema fra en fagbok

    Dette er en tverrfaglig oppgave som går på gruppearbeid, presentasjonsteknikk, rettskriving, terminologi, repetisjon av fagstoff og evnen til å formulere et faglig tema på en forståelig måte.
    Kan brukes i alle fagområder.

    Vurdering: Mange måter å vurdere på, det kommer an på hvilken kunnskap og ferdigheter som skal vektlegges.

    Marie Hofseth Christensen - 20.02.2014 13:35

  11. Temperaturtransmitter & kalibrering

    Prosjektbeskrivelse 

    Elevene skal jobbe i grupper for å tilegne seg kunnskap innenfor temperaturmåleprinsipper (teoridel) og kalibrering av temperaturtransmitter (praksisdel). Elevene skal levere inn en rapport som skal inneholde teoridel samt dokumentasjon av praksisdelen.

    Last ned vedlegget "01 Prosjektbeskrivelse Temperatur måleprinsipper" og du vil få en heilhetlig prosjektbeskrivelse samt undervisningsmetoden i henhold til den didaktiske relasjonsmodellen.

    nedvin_h@hotmail.com - 10.12.2014 19:06

  12. Historia til yrket ditt

    Foto: Bertil Erichson, NTB/Scanpix. Lisens: CC-by-nc-sa

    Elevane skal i dette undervisningsopplegget trene seg på å uttrykke seg munnleg. Sluttproduktet er ei førelesing om programfaget si historie med forklaring av minst eitt fagomgrep ved hjelp av PowerPoint med illustrasjonar. Undervisningsopplegget kan med hell nyttast tverrfagleg.

    Roy-Olav T. Øien - 20.02.2014 13:44

  13. Debatt: EL-bil

    Elevene skal være kjent med teori om debatt. Undervisningsopplegget tar utgangspunkt i artikler fra ulike nettsider.

    marbaa1 - 27.04.2014 21:34

  14. Dikt for gutta

    Dette er et opplegg som skal sette fagstoffet om lyrikk inn i en kontekst gutta kanskje vil like. Opplegget inneholder tre dikt fra diktsamlingen "Dikt for gutta" (Kagge (Red.), 2011). Det inneholder også et dikt av Arne Hjeltnes, et av Jan Erik Vold og en rap av gruppa Endless. Alle filmsnuttene er hentet fra Youtube.

    marbaa1 - 24.04.2014 22:43

  15. Artikkel relatert til elenergi

    Tanken her er at elevene skal øve på å skrive artikkel, og samtidig lære mer om programfaget elenergi.

    Tina Camilla Brunvoll - 09.02.2015 17:25

  16. Varmesystemer i bolig og kontorbygg

    Om varmekabelbruk

    De aller fleste boliger og kontorbygg benytter elektrisk oppvarming. Varmekabler er i dag den mest brukte oppvarmingsmetoden.

    I oppgaven under finner du aktuell tekst om bruken.

    TMK Twitter - 09.02.2015 14:46

  17. Oppgave Vannkraft

    Oppgave i forbindelse med bedriftsbesøk til vannkraftverk.

    Tina Camilla Brunvoll - 14.10.2014 16:05

  18. Analyse av reklame - elektro

    Elevene skal analysere innholdet i annonsen til Børsa elektro AS: 

    http://www.borsaelektro.no/tjenester/   

    Formålet med prosjektoppgaven er 

    1. å lære grunnleggende teori om reklame og virkemidler

    2. lære hvordan elektrofirmaer markedsfører sine tjenester. 

    Foto: Blickwinkler, pixabay.com / Lisens: Public Domain

    Julie Bjørnstad - 09.09.2015 22:53

  19. Lysets historie

    Formålet med læringssamarbeidet er å gi elevene innsikt i den historiske bakgrunnen for faget elektro. Elevene skal undersøke hva oppdagelse - og lagring av- elektrisitet fikk å si for menneskets hverdagsliv, for kommunikasjonen og samfunnet i sin helhet. 

    Bilde fra pixabay.com – Public Domain

    Julie Bjørnstad - 10.09.2015 19:00

  20. Kommunikasjon med kunder - elektro

    Oppgaven dreier seg om en tverrfaglig tilnærming til emnet kommunikasjon. Elevene skal reflektere over kommunikasjonen med kunden, og analysen skal knyttes opp mot etikk, redelighet og forutsigbarhet. Arbeidet øver elevene i å observere, analysere og drøfte kommunikasjonen i praksisfeltet. Formålet er å få økt kunnskap om kommunikasjonssituasjonen mellom elektrikeren og kunden. 

    Foto: Lars Wittrock, NTB Sanpix / Lisens: CC by-nc-sa

    Julie Bjørnstad - 13.09.2015 18:06

Pages