Search page

Søket fant 3 resultater på 0.056 sekunder.

Søkeresultater

  1. Informasjonsbrosjyre om brukernes rettigheter

    Tverrfaglig undervisningsopplegg i norsk og salg- og servicefag som kan brukes på både Vg1- og Vg2 nivå.

    tonjes - 18.12.2013 10:57

  2. Eg er omvisaren dykkar i dag!

    Elevane jobbar tverrfagleg med å førebu ei omvising av ein attraksjon/sjåverdigheit i nærområdet for ei turistgruppe. Elevane jobbar med grunnleggjande ferdigheiter både i programfag, engelsk og norsk, samt konkrete læreplanmål i dei ulike faga. Elevane jobbar i grupper med å løyse oppgåva. Målet er å gi elevane øving i å planlegge og gjennomføre ei omvising for ei turistgruppe, og øve på kommunikasjon. Sluttproduktet vil vere ei reell omvising på engelsk, med tospråkleg brosjyre om attraksjonen/sjåverdigheiten samt blogginnlegg med evaluering og eigenvurdering.

    kribef - 10.06.2014 14:40

  3. Kundeservice i et kjøpesenter

    Utgangspunktet for undervisningsopplegget er en faglig ekskursjon til et kjøpesenter. Noen av målene knyttet til ekskursjonen er blant annet å observere servicenivået i forretningene, å oppleve hvordan en kunde tas i mot ved første møte og å se hvordan begrepene i programfagene benyttes i yrkenes praksis. Elevene skal samle informasjon til egen skriving gjennom observasjon og dette skal danne grunnlaget for en rapport.

    Målgruppe

    Cecilie Isaksen Eftedal - 09.12.2012 11:29