Search page

Søket fant 2 resultater på 0.053 sekunder.

Søkeresultater

  1. ”SKAL LÆRE NORDMENN Å LUKTE”

    Tverrfaglig samarbeid mellom norskfaget og de ulike programfaga på alle programområder.

    Grunnleggende ferdigheter: Lese, skrive, uttrykke seg muntlig

    Opplegget tar utgangspunkt i reportasjen ”Han luktet hvor gammel jeg var” (http://www.nrk.no/kultur-og-underholdning/1.8289880). Man kan velge blant en del førlesingsaktiviteter og videre arbeid. Grad av yrkesretting kan variere. Må avtales.

    Terese Kristin Aarsund Myklebust - 15.11.2013 12:37

  2. Korleis forklare elektronikk munnleg og skriftleg til Kari og Ola?

    Grunnleggande ferdigheter: Å kunne lese, uttrykke seg munnleg og skriftleg

    Opplegget inneheld mange ulike aktivitetar der programfaglærar og norsklæraren samarbeider.

    Sluttprodukt:

    1. Skriftleg tekst, frå gruppa, og ikkje-fagpersonar les han. «Kva forstår dei (ikkje)?»

    Faglærar i norsk og faglærar i programfaget vurderer, med karakter.

    Terese Kristin Aarsund Myklebust - 15.11.2013 19:02