Search page

Søket fant 3 resultater på 0.039 sekunder.

Søkeresultater

  1. Spesialkost

    Innhold:

    Elevene skal lage en toretters meny for fire personer som skal dokumenteres i en mappe. Denne mappen skal også inneholde en saktekst om en valgt sykdom innenfor temaet spesialkost. Den samme sykdommen skal også presenteres muntlig ved hjelp av digitale verktøy, for eksempel PowerPoint.

    Grunnleggende ferdigheter:

    Linn Økland - 11.02.2014 09:27

  2. Å skrive logg

    Elevene skal lære å skrive logg, og forstå hensikten med loggskriving.

    Elevene uttrykker seg skriftlig ved å skrive logg. Dette gjelder både kladd, og sluttproduktet.

    Elevene uttrykker seg muntlig i samtale og diskusjon omkring arbeidet.

    Elevene bruker digitale verktøy ved skriving av logg. I tillegg kan elevene bruke kamera og ta bilder, og legge de ved loggen på en hensiktsmessig måte.

    Når det gjelder kompetansemål i programfag, kan disse gjerne fjernes og erstattes av andre. Samtal med programfaglærer om disse.

    Linn Økland - 08.01.2013 12:12

  3. Godalen videregående skole leser

    Godalen videregeånde skole leser. (Her kan man enkelt endre navn på skole.)

    Dette undervisningsopplegget brukes på vg1-elever rett før eller etter høstferien. Elevene tar i bruk ulike lesestrategier som de senere kan bruke i undervisningssituasjoner eller lignende. Undervisningsopplegget har fokus på før-, under- og etterlesingsstrategier.

    Linn Økland - 13.05.2013 14:39