Search page

Søket fant 10 resultater på 0.052 sekunder.

Søkeresultater

  1. Tut og køyr - arbeid med samansett tekst

    Opplegget tek sikte på å gi elevane erfaring med samansette tekstar, både å lese og vurdere slike tekstar, samt å sjølve produsere slike tekstar. Elevane får også trening i å formidle munnleg framfor ei forsamling.

    Opplegget tek også sikte på å gje elevane ein sjanse til å produsere ein fagtekst knytt til eige programområde. Her kan dei sjølve velje kva fagområde dei vil leggje vekt på. Samstundes får dei også erfaring med å produsere og publisere ein samansett tekst.

    DEI GRUNNLEGGANDE FERDIGHEITENE:

    Elevane skal trene på:

    brinor - 14.05.2013 12:07

  2. Artikkeloppgåve om avfallshandtering

    Arbeid med sjangeren saktekstar skal munne ut i at eleven skriv ein artikkel med tema frå programområdet sitt.

    Gjennom samtale, lesing og arbeid i klassen får ein sjå på korleis saktekstar er bygd opp. Ein ser på ulike typar innleiing, argumentasjon og avslutning og elevane får prøve seg på dei ulike delane sjølve.

    brinor - 03.10.2013 13:39

  3. Tilbod til grafisk formgjevingsfirma. Samarbeid dataelektronikk/norsk

    Ei samarbeidsoppgåve mellom dataelektronikk og norsk. Elevane skal vurdere behovet for utstyr i eit firma som driv med grafisk formgjeving (reklamebyrå, avis o.l.) og levere eit tilbod der dei skal levere ein pc (NB!. Ikkje Mac.) som er spesialtilpassa dei behova kunden har.

    Elevane skal vurdere og bestemme seg for kva komponentar som trengs, dei skal setje det inn i eit rekneark og skrive eit tilbodsbrev. Elevane skal også prøve seg som seljarar. Dei må lage ein presentasjon av løysinga si, og presentere den for kundane. I dette tilfellet er kundane resten av klassen.

    brinor - 14.05.2013 09:29

  4. Instruksjonsfilmar i transport og logistikk

    Klassen vert delt inn i grupper på 2-3 elevar. Gruppene skal lage ein instruksjonsfilm om eit emne innafor programfaget sitt. Forslag til emne: Lastesikring, korleis leggje kjetting på ein stor bil, lasting/lossing av stor bil, førstehjelp ved bilulukker osb. Gruppene kan gjerne kome med forslag til tema sjølv, men lærar må ha nokon i "reserve".

    brinor - 14.05.2013 09:56

  5. Opplegg til novella "Ingenting hendt" av Bjarte Breiteig

    Undervisningsopplegget er tenkt som ei førebuing til utplassering i ei industribedrift. Det er viktig at eleven tenkjer gjennom kva kontekst han går inn i på ein arbeidsplass, og syner respekt for arbeidssituasjonen og verdigrunnlaget til menneska som arbeider der.

    brinor - 14.05.2013 11:24

  6. Arbeid med faguttrykk

    Dataelektronikarfaget brukar mykje engelsk i fagspråket. Dette opplegget tek sikte på å få elevane til å bli medvitne på språkbruken, og få dei til å tenkje over om dei kan bruke norske ord og uttrykk som seier det same som dei engelske uttrykka. Dette kan inngå som ein del av arbeidet med språk i endring. Opplegget tek ikkje sikte på formell vurdering, men ein uformell diskusjon i klassen.

    brinor - 13.05.2013 17:18

  7. Kva er EU?

    Undervisingsopplegg knytt til artikkel om EU som ligg på NDLA Samfunnsfag. Lesestrategiar og arbeid med vanskelege omgrep.

    brinor - 02.06.2015 12:32

  8. Alle kokar og bakar

    Opplegget tek sikte på å gi elevane erfaring med samansette tekstar, både å lese og vurdere slike tekstar, samt å sjølve produsere slike tekstar. Elevane får også trening i å formidle munnleg framfor ei forsamling.

    Ein vil også gje elevane ein sjanse til å produsere ein fagtekst knytt til eige programområde. Samstundes får dei også erfaring med å produsere og publisere ein samansett tekst.

    Sluttprodukt:

    Elevane lager si eiga oppskrift og presenterer denne munnleg for klassa.

    Eigenevaluering.

    brinor - 17.09.2013 14:25

  9. Helsefag og norsk. Foredrag knytt til reklame for eit produkt innan helse, kosthald eller livsstil

    Eit foredrag som skal ta utgangspunkt i ein reklamefilm eller trykt reklame som reklamerer for eit produkt som kan knytast til helse, livsstil og/eller kosthald.

    Ein må vise at ein kan tenkje ktitisk om produktet og måten det vert reklamert for produktet på.

    Undervegs i arbeidet må ein må truleg bruke ulike kjelder, og her bør ein vise til kjelder også undervegs i foredraget i tillegg til kjeldelista til slutt.

    Foredraget skal vurderast etter fagleg innhald både i programfaget og i norskfaget. Norskfaget kan i tillegg vurdere oppsett og sjølve framføringa.

    brinor - 25.04.2013 10:24

  10. Reklame for periodisk køyretykontroll

    I dette opplegget jobbar elevane tverrfagleg med programfaget og norsk. Munnleg: Formidle eit bodskap, fortelje om arbeidsprosessen. Skriftleg: Vere kort, klar og konkret når ein formidlar bodskapen

    Elevane skal lage ein reklamefilm for elevbedrifta si og den må innehalde at dei kan ta periodiske køyretøykontrollar (PKK) på verkstaden. Det er eit krav et dei skal seie noko om

    brinor - 13.05.2013 15:16