Search page

Søket fant 17 resultater på 0.057 sekunder.

Søkeresultater

  1. "Få meg på, for faen" – ungdom og seksualitet i eit lite lokalsamfunn

    Utgangspunktet for undervisningsopplegget er filmen «Få meg på, for faen» som fokuserer på ungdom og seksualitet. Opplegget passar på barne-og ungdomsarbeidarfaget der eit av måla er å drøfte sammenhengen mellom identitet, seksualitet og sjølvkjensle. Deler av opplegget er basert på eit gruppearbeid med munnleg bruk av språket. Sluttproduktet er mellom anna ein reportasje og eit personleg brev.

    Målgruppe

    Norsk på programfag for barne-og ungdomsarbeidarar, men undervisningsopplegget kan òg brukast på andre programfag.

    Cecilie Isaksen Eftedal - 20.11.2012 15:17

  2. Skylappjenta

    Utgangspunktet er filmen «Skylappjenta» og arbeid med nokre typiske eventyrtrekk. Trening i bruk av omgrep knytta til flerkulturelle samfunn. Ulike typar skriveoppgåver; kreative, argumenterande og resonnerande. Filmen blir brukt som bakgrunn og igangsetjar for skriveoppgåvene. Dette undervisningsopplegget har ikkje fokus på dei filmanalytiske aspekta.

    Målgruppe

    Tverrfagleg samarbeid norsk og samfunnsfag. Kan brukast på alle studieretningar, vg1/vg2

    Grunnleggjande ferdigheiter

    asehest@online.no - 15.11.2012 11:37

  3. Søke jobb

    Utgangspunktet for dette undervisningsopplegget er at elevene skal være jobbsøkere og gjennomføre et jobbintervju i form av et rollespill. Elevene skal lære å skrive jobbsøknad og CV som en del av læreprosessen. Norsklærer gjennomgår sjangerkrav for søknad, CV og jobbintervju. Programfaget gir eleven bakgrunn for å velge den rette stillingen han/hun vil søke på (annonser aviser, NAV, Finn.no etc.) Programfaglærer er med på intervjuet og bidrar med faglige kommentarer og spørsmål.

    Målgruppe

    Cecilie Isaksen Eftedal - 26.11.2012 13:50

  4. Teater og teaterkostymer

    Utgangspunktet for dette undervisningsopplegget er en tekst fra norskfaget, fortrinnsvis et drama eller en annen tekst som kan dramatiseres. Elevene jobber med dramaet som sjanger i norskfaget. I programfaget design og håndverk lager elevene kostymer. Det kan være bare en detalj til en tenkt dramatisering, eller det kan være kostymer som skal brukes i en oppsetning.

    Målgruppe

    Tverrfaglig samarbeid mellom design og håndverk og norsk

    Grunnleggende ferdigheter

    Cecilie Isaksen Eftedal - 26.11.2012 15:17

  5. Telefonsambandet

    Utgangspunktet for undervisningsopplegget er ein case og ein fagtekst om data- og elektronikksystem. Programfaget legg rammer i forhold til kva ein skal satse på innanfor dette emnet. I programfaget får elevane både teoretisk bakgrunnskunnskap og praktisk erfaring. Norskfaget legg rammer i forhold til teksttypar (rapport og grafisk utforming).

    Målgruppe

    Tverrfagleg samarbeid mellom norsk og elektrofag

    Grunnleggjande ferdigheiter

    Elevane skal trene på lesing og skriving av fagtekstar i eit tverrfagleg undervisningsopplegg.

    Cecilie Isaksen Eftedal - 27.11.2012 16:52

  6. Historia til yrket ditt!

    Utgangspunktet for undervisningsopplegget er ein munnleg presentasjon av historia til elektrofaget (eller eit anna programfag). Elevane brukar lærebøker og andre ressursar til å setje seg inn i utviklinga av elektrofaget (elektrodynamikken) frå den spede byrjinga på 1600-talet og til i dag. I programfaget får elevane den teoretiske bakgrunnskunnskapen. Norskfaget legg rammer i forhold til den munnlege framføringa.

    Målgruppe

    Eit tverrfagleg undervisningsopplegg i norsk og elektrofag

    Grunnleggjande ferdigheiter

    Cecilie Isaksen Eftedal - 28.11.2012 08:37

  7. Gratis skolelunsj

    Utgangspunktet for undervisningsopplegget er temaet skolelunsj, og hvorvidt den bør være gratis eller ikke. I programfaget helse- og oppvekst får elevene nødvendig bakgrunnskunnskap om energi- og næringsinnhold i mat og om god folkehelse. I norsk lærer elevene om argumentasjon og hvordan man skriver en artikkel (resonnerende tekst). Elevene skal se et filmklipp og lese tre artikler som handler om gratis skolelunsj.

    Målgruppe

    Tverrfaglig samarbeid mellom norsk og helse- og oppvekstfag

    Grunnleggende ferdigheter

    Cecilie Isaksen Eftedal - 28.11.2012 09:04

  8. Å reie tom seng - heilskift

    I denne oppgåva skal Vg2-elevar gi Vg1-elevar ein munnleg instruksjon i korleis ein reier ei seng. Tanken er at elevane blir svært medvitne kva dei gjer når dei har ansvar for å lære frå seg til andre. Her får dei testa ferdigheitene og kunnskapane sine i både kommunikasjon og sengereiing.

    Målgruppe

    Tverrfagleg samarbeid mellom norsk og programfag på Vg2 helsearbeidarfaget

    Grunnleggjande ferdigheiter

    Cecilie Isaksen Eftedal - 28.11.2012 13:44

  9. Meg sjølv som helsefagarbeidar

    Utgangspunktet for undervisningsopplegget er at elevane skal skrive ein kreativ tekst der dei ser føre seg ein vanleg arbeidsdag i framtida. Dei skal fortelje om ulike arbeidsoppgåver, refleksjonar rundt opplevingar, både dei gode og vanskelege, og korleis kunnskap om kommunikasjon og toleranse vert utfordra.

    Målgruppe

    Tverrfagleg samarbeid mellom norsk og programfag, Vg2 helsefagarbeidar. Opplegget er lett å overføre til andre fagområde.

    Grunnleggjande ferdigheiter

    Elevane skal øve på å uttrykke seg skriftleg.

    Cecilie Isaksen Eftedal - 28.11.2012 11:04

  10. Temaoppgave: funksjonshemming

    Presentasjon

    Elevene har fått utdelt en ”case” i programfaget, hvor de skal ta for seg en pasient som også er elev ved Strømsbu vgs, med en funksjonshemming. Elevene skal skrive en oppgave om denne pasienten og hvordan de skal tilrettelegge for denne eleven på skolen og følge prinsippet som heter ”universell utforming”. Elevene skal også ha et rollespill i programfaget Yrkesutøvelse om denne pasienten og levere inn svar på spørsmål i programfaget Helsefremmende arbeid.

    Målgruppe

    Cecilie Isaksen Eftedal - 28.11.2012 14:40

  11. Blogg og retorikk

    Utgangspunktet for dette undervisningsopplegget er temaet sammensatte tekster. Elevene jobber med sammensatte tekster i norskfaget, og blir kjent med retoriske begreper. De diskuterer hva en blogg er, og kjennetegn ved bloggsjangeren gjennomgås. Elevene skal gjennomføre et gruppearbeid og holde en muntlig presentasjon.

    Målgruppe

    Norsk vg1 og vg2 på medier og kommunikasjon/alle programfag

    Grunnleggende ferdigheter

    Cecilie Isaksen Eftedal - 29.11.2012 09:41

  12. Sosiale medier i et dannelsesperspektiv - Facebook

    Utgangspunktet for dette undervisningsopplegget er temaet sosiale medier. Norskfaget legger rammer i forhold til teksttyper (artikkel) og grafisk utforming av tekster og presentasjoner.

    Målgruppe

    Norskfaget på yrkesfaglige programområder

    Grunnleggende ferdigheter

    Cecilie Isaksen Eftedal - 29.11.2012 12:00

  13. Presentasjon av lokale og økologiske råvarer

    Utgangspunktet for undervisningsopplegget er et arbeidshefte som elevene skal lage i forbindelse med «mesterskap» i VG2 kokk- og servitørfag. Heftet presenteres for de andre i klassen i form av et foredrag. De årlige konkurransereglene i «fylkesmesterskap» og «Østlandsmesterkap» vil legge rammene for hvilke kriterier som stilles til dette arbeidsheftet, men kravene til et arbeidshefte kan se slik ut:

    Cecilie Isaksen Eftedal - 03.12.2012 11:57

  14. Din språkhistorie og yrkesfaglige begreper

    Utgangspunktet for dette undervisningsopplegget er temaene språk og kultur. Elevene skal arbeide med språk og kultur gjennom egen familiehistorie, jobbe med fagbegreper knyttet til kokk- og servitørfaget, samt skrive sin egen språkhistorie og framføre den muntlig.

    Målgruppe

    Norsk vg2 og kokk- og servitørfag

    Grunnleggende ferdigheter

    Elevene skal trene på å være aktør og deltaker i muntlige framføringer. De skal også trene på å skrive en tekst om sin egen språkhistorie i selvvalgt sjanger.

    Cecilie Isaksen Eftedal - 03.12.2012 15:08

  15. Framtidshåp - arbeid med samansett tekst og verdiar

    Utgangspunktet for dette undervisningsopplegget er temaet samansett tekst. Elevane startar med å lese teksten «Strandblondine» av Bertrand Besigye, før dei jobbar med tenkjeskriving knytt til innhaldet i teksten. Deretter ser dei kortfilmen «Tørt og kjølig». Elevane blir delt i grupper som får konkrete oppgåver til kva dei skal sjå etter i filmen. Dei ser filmen ein gong til. Gruppene framfører munnleg det dei har funne ut og diskuterer funna i klassen. Elevane skal og skrive ein kreativ tekst.

    Målgruppe

    Norsk på yrkesfaglege programområde

    Cecilie Isaksen Eftedal - 03.12.2012 10:49

  16. Kunden i fokus? Verkstaden som servicebedrift

    Utgangspunktet for undervisningsopplegget er temaet rollespel som programfaget legg rammene for. I programfaget arbeider elevane med kommunikasjon og opplæring i service. Dei må mellom anna ta stilling til kva det er viktig å tenkje på for ein mekanikar og ein som jobbar i kundemottak. I norskfaget arbeider elevane med munnleg kommunikasjon, verbal og non-verbal. Skriftleg legg norskfaget rammer i høve til tekst som skal leverast i etterkant. Sluttproduktet er eit refleksjonsnotat med grunnlag i eleven si rolle i rollespelet.

    Målgruppe

    Cecilie Isaksen Eftedal - 07.12.2012 15:10

  17. Differensial

    Utgangspunktet for undervisningsopplegget er et rollespill. Temaet differensial gjennomgås i programfaget slik at elevene får kunnskap om emnet. Elevet skal videre forberede rollene til rollespillet i par, øve på rollene både som mekaniker og kunde, samt framføre rollespillet for klassen.

    Målgruppe

    Tverrfaglig undervisningsopplegg norsk og vg2 kjøretøy

    Grunnleggende ferdigheter

    Å kunne uttrykke seg muntlig og skriftlig

    Cecilie Isaksen Eftedal - 10.12.2012 09:05