Search page

Søket fant 6 resultater på 0.056 sekunder.

Søkeresultater

  1. Simlean

    Med spillet Simlean kan elevene være byggeleder på en byggeplass. Simlean beskriver kompleksiteten på en byggeplass. Som byggleder må eleven ta avgjørelser i forhold til bestillinger, lagerkostnader og personell. Målet med spillet er å finne den mest kostnadseffektive måten å lede byggeprosessen på.

    harbre - 14.05.2013 09:38

  2. How To Build A Shed - Part 3 Building & Installing Rafters

    Shannon from http://www.house-improvements.com/shed shows you how to build a shed from start to finish. This video shows how to build the rafters for the roof.

    Torleif Sleveland - 02.12.2013 14:00

  3. Giving Instructions on How to Build a House

    Muntlig presentasjon om hvordan man bygger deler av et hus. Elevene skal til slutt i prosjektet holde en presentasjon om hvilke materialer og verktøy de har brukt i byggeprosessen.

    Borghild E. Hornnes - 17.11.2015 15:44

  4. Tanker rundt FYR i Praksis

    Dette er en power point presentasjon som er tanker og gjennomføring fra Os Vgs , Byggteknikk Vg 2.

    Systematisert etter inspirasjon etter Fyr samling i Oslo 16-18 november 2015 og Lillestrøm 08-09 2016.

    Meningen er å vise en måte å tenke på og  måter å trekke inn allmennefag. Norsk , Engelsk , Matematikk , Kroppsøving  .

    vidar.bruland@hfk.no - 09.02.2016 09:23

  5. Installing Laminate Flooring

    Klassen skal se en videosnutt fra en byggeplass i USA. Elevene skal diskutere ordforråd og fremgangsmåte på prosessen. Etterpå skal de sammenlikne med egne erfaringer fra byggeplasser.

    Elevene lærer å lytte og oppfatte. Ved at de ser og hører samtidig, kan de selv forstå hva ting betyr, og utvide eget ordforråd. Dette forsterkes ved at de tar det i bruk umiddelbart, både muntlig og skriftlig.

    I vedlegget ligger to ark med oppgaver - ett med gloser og ett med spørsmål elevene må svare på.

    Julie Bjørnstad - 09.06.2016 13:52

  6. Framing a Door

    Klassen ser en video - "Framing a Door" - fra YouTube. Elevene diskuterer framgangsmåten som blir forklart - og sammenlikner med hvordan de har lært å utførde denne arbeidsoppgaven.

    Elevene lærer å lytte og oppfatte. Ved at de ser og hører samtidig, kan de selv forstå hva ting betyr, og utvide eget ordforråd. Dette forsterkes ved at de tar det i bruk umiddelbart.

    Julie Bjørnstad - 09.06.2016 14:47