Search page

Søket fant 5 resultater på 0.053 sekunder.

Søkeresultater

  1. Lagd og lært

    Elevene skal fortelle om noe de har lagd på verkstedet (f. eks. multiverktøy m/håndtak). De må beskrive både utstyr, materialer, arbeidsprosess samt nye ting de måtte lære seg underveis.

    Eva Beate Dahle - 06.03.2013 16:15

  2. FAGTEKST SOM DOKUMENTASJON FOR PROSJEKT TIL FORDYPNING

    Skriveprosess som ender opp i en fagtekst der elevene beskriver en eller flere oppgaver de har gjort gjennom Prosjekt til fordypning.

    Elevene starter med å press/tenkeskrive i 3 minutter der de skriver alt de tenker om og husker av den bestemte oppgaven de skal dokumentere skriftlig, dette for å friske opp minnet og sette i gang refleksjonen rundt arbeidet de gjorde.

    Eva Beate Dahle - 07.03.2013 12:45

  3. KUBISME

    Dette er et stort, tverrfaglig undervisningsopplegg for elever på vg1 DH. Opplegget inneholder i tillegg til oppgaver knyttet til programfaget oppgaver i norsk, engelsk og matematikk.

    Eva Beate Dahle - 20.08.2013 12:32

  4. UT I ARBEIDSLIVET

    FYR-vinklingen består mest av «R» for Relevans, ved å koble programfaglæreren inn i planleggingen og utformingen av opplegget for å få det til å stemme med «terrenget» i utplassering. Dette opplegget fungerer også godt som grunnlag til videre arbeid med å skrive en god jobbsøknad/søknad om lærlingeplass.

    Fag: Norsk, samfunnsfag, utplassering TIP.

    KAN BRUKES INNENFOR DE FLESTE UTDANNINGSPROGRAM

    Eva Beate Dahle - 07.03.2013 12:26

  5. Noveller- et større opplegg

    Kommentar til opplegget: Det følgende læringsopplegget er delvis en bearbeiding av et opplegg laget av fra Kristine Gilje Skjæveland (lesesenteret og Gand videregående skole), og etter hvert flere egenproduserte oppgaver i ulik grad av ferdigstillelese.

    Eva Beate Dahle - 19.04.2013 08:10