Search page

Søket fant 17 resultater på 0.056 sekunder.

Søkeresultater

  1. Formelt brev. Dataelektronikk og norsk

    I programfaget dataelektronikk får elevane i oppgåve å levere eit skriftleg tilbod til ein skule som skal flytte inn i nye lokale. I firmaet som skal levere tilbodet får eleven rolla som IKT-ansvarleg og skal vurdere kva utstyr skulen treng, kva type oppkopling skulen må ha og dimensjonere denne. Det heile skal formulerast som eit formelt brev. Brevet skal vere skrive på ein slik måte at også ein som ikkje er datakyndig kan vurdere løysinga.

    brinor - 13.05.2013 18:01

  2. Korleis forklare elektronikk munnleg og skriftleg til Kari og Ola?

    Grunnleggande ferdigheter: Å kunne lese, uttrykke seg munnleg og skriftleg

    Opplegget inneheld mange ulike aktivitetar der programfaglærar og norsklæraren samarbeider.

    Sluttprodukt:

    1. Skriftleg tekst, frå gruppa, og ikkje-fagpersonar les han. «Kva forstår dei (ikkje)?»

    Faglærar i norsk og faglærar i programfaget vurderer, med karakter.

    Terese Kristin Aarsund Myklebust - 15.11.2013 19:02

  3. Rapport og presentasjon fra praksistid

    Dette undervisningsopplegget er laget i et samarbeid mellom programfaglærer på Kulde - og varmepumpeteknikk og norsklærer. Det er relatert til praksis og presentasjon av den. Det er en del av prosjekt til fordypning.

    susand - 27.03.2014 11:26

  4. Elektro og norsk - artikkel om el.avfall

    På vg2 lærer elevane om farleg avfall og handsaming av dette både i programfaget og i samfunnsfag. I norsk skal elevane lære å skrive informative tekstar og skrive tekstar med fagterminologi frå programfaget.

    Elevane skal finne og bruke fleire kjelder til informasjon for å kunne svare godt på oppgåva. Det er ein føresetnad at programfaglærar har gått igjennom fagstoff i klassen først, og om ein får samfunnsfaglæraren med er det sjølvsagt eit pluss.

    brinor - 09.01.2015 12:51

  5. Tilbod til grafisk formgjevingsfirma. Samarbeid dataelektronikk/norsk

    Ei samarbeidsoppgåve mellom dataelektronikk og norsk. Elevane skal vurdere behovet for utstyr i eit firma som driv med grafisk formgjeving (reklamebyrå, avis o.l.) og levere eit tilbod der dei skal levere ein pc (NB!. Ikkje Mac.) som er spesialtilpassa dei behova kunden har.

    Elevane skal vurdere og bestemme seg for kva komponentar som trengs, dei skal setje det inn i eit rekneark og skrive eit tilbodsbrev. Elevane skal også prøve seg som seljarar. Dei må lage ein presentasjon av løysinga si, og presentere den for kundane. I dette tilfellet er kundane resten av klassen.

    brinor - 14.05.2013 09:29

  6. Temperaturtransmitter & kalibrering

    Prosjektbeskrivelse 

    Elevene skal jobbe i grupper for å tilegne seg kunnskap innenfor temperaturmåleprinsipper (teoridel) og kalibrering av temperaturtransmitter (praksisdel). Elevene skal levere inn en rapport som skal inneholde teoridel samt dokumentasjon av praksisdelen.

    Last ned vedlegget "01 Prosjektbeskrivelse Temperatur måleprinsipper" og du vil få en heilhetlig prosjektbeskrivelse samt undervisningsmetoden i henhold til den didaktiske relasjonsmodellen.

    nedvin_h@hotmail.com - 10.12.2014 19:06

  7. Debatt: EL-bil

    Elevene skal være kjent med teori om debatt. Undervisningsopplegget tar utgangspunkt i artikler fra ulike nettsider.

    marbaa1 - 27.04.2014 21:34

  8. Artikkel relatert til elenergi

    Tanken her er at elevene skal øve på å skrive artikkel, og samtidig lære mer om programfaget elenergi.

    Tina Camilla Brunvoll - 09.02.2015 17:25

  9. Oppgave Vannkraft

    Oppgave i forbindelse med bedriftsbesøk til vannkraftverk.

    Tina Camilla Brunvoll - 14.10.2014 16:05

  10. Lysets historie

    Formålet med læringssamarbeidet er å gi elevene innsikt i den historiske bakgrunnen for faget elektro. Elevene skal undersøke hva oppdagelse - og lagring av- elektrisitet fikk å si for menneskets hverdagsliv, for kommunikasjonen og samfunnet i sin helhet. 

    Bilde fra pixabay.com – Public Domain

    Julie Bjørnstad - 10.09.2015 19:00

  11. Kommunikasjon med kunder - elektro

    Oppgaven dreier seg om en tverrfaglig tilnærming til emnet kommunikasjon. Elevene skal reflektere over kommunikasjonen med kunden, og analysen skal knyttes opp mot etikk, redelighet og forutsigbarhet. Arbeidet øver elevene i å observere, analysere og drøfte kommunikasjonen i praksisfeltet. Formålet er å få økt kunnskap om kommunikasjonssituasjonen mellom elektrikeren og kunden. 

    Foto: Lars Wittrock, NTB Sanpix / Lisens: CC by-nc-sa

    Julie Bjørnstad - 13.09.2015 18:06

  12. Installasjon av lys i bolig

    Oppgaven tar utgangspunkt i temaet «installasjon av lys i bolig». Formålet er at elevene skal lære å forklare en arbeidsprosess med bred basis i teori. De kan med fordel prøve ut ulike arbeidsprosesser og materialer for installering av lys i bolig, og gi begrunnelse for dette. De må også vektlegge sikkerhet og HMS i oppgaven.

    Julie Bjørnstad - 13.09.2015 18:18

  13. Rapport på Yrkesfag - omvendt undervisning

    Dette er ein video som er laga for å gje elevane oversyn over kva ein rapport på yrkesfag eigentleg er. Kva typar rapportar har vi og kva type rapport er nyttig i kva samanheng?

    Videoen er primært knytt mot faget Prosjekt til fordjuping og Norsk, men det er også lagt inn tilknyting til læreplanmål for programfaga på vg1 og vg2, for å syne den tverrfaglege samanhengen mellom rapport som sjanger og bruken av rapport i dei ulike fagområda.

    Siv Reidun - 14.11.2013 15:26

  14. Lag en bruksanvisning for bruk av multimeter

    Lag en bruksanvisning for bruk av multimeter.

    arvidr06@student.uia.no - 30.03.2017 19:04

  15. Bedriftsbesøk, vannkraftverk

    I dette undervisningsopplegget skal Elevene skal besøke et vannkraftverk. Besøket skal munne ut i en artikkel, og en sammensatt tekst (Power Point-presentasjon).

    Se rammemodellsoppgave

    Tina Camilla Brunvoll - 10.11.2014 12:31

  16. Verktybruk/loddeboltstativ

    Utgangspunktet for undervisningsopplegget er at elevane skal lage eigne loddeboltstativ. Programfaget legg rammer i forhold til kva ein skal satse på innanfor emnet automatiseringssystem. I programfaget får elevane både teoretisk bakgrunnskunnskap og praktisk erfaring. Norskfaget legg rammer i forhold til teksttypar (skriftleg instruksjon og grafisk utforming).

    Målgruppe

    Tverrfagleg samarbeid mellom norsk og elektrofag

    Grunnleggjande ferdigheiter

    Elevane skal trene på lesing og skriving av fagtekstar i eit tverrfagleg undervisningsopplegg.

    Cecilie Isaksen Eftedal - 27.11.2012 14:23

  17. Telefonsambandet

    Utgangspunktet for undervisningsopplegget er ein case og ein fagtekst om data- og elektronikksystem. Programfaget legg rammer i forhold til kva ein skal satse på innanfor dette emnet. I programfaget får elevane både teoretisk bakgrunnskunnskap og praktisk erfaring. Norskfaget legg rammer i forhold til teksttypar (rapport og grafisk utforming).

    Målgruppe

    Tverrfagleg samarbeid mellom norsk og elektrofag

    Grunnleggjande ferdigheiter

    Elevane skal trene på lesing og skriving av fagtekstar i eit tverrfagleg undervisningsopplegg.

    Cecilie Isaksen Eftedal - 27.11.2012 16:52