Search page

Søket fant 8 resultater på 0.06 sekunder.

Søkeresultater

  1. Korleis forklare elektronikk munnleg og skriftleg til Kari og Ola?

    Grunnleggande ferdigheter: Å kunne lese, uttrykke seg munnleg og skriftleg

    Opplegget inneheld mange ulike aktivitetar der programfaglærar og norsklæraren samarbeider.

    Sluttprodukt:

    1. Skriftleg tekst, frå gruppa, og ikkje-fagpersonar les han. «Kva forstår dei (ikkje)?»

    Faglærar i norsk og faglærar i programfaget vurderer, med karakter.

    Terese Kristin Aarsund Myklebust - 15.11.2013 19:02

  2. Historia til yrket ditt

    Foto: Bertil Erichson, NTB/Scanpix. Lisens: CC-by-nc-sa

    Elevane skal i dette undervisningsopplegget trene seg på å uttrykke seg munnleg. Sluttproduktet er ei førelesing om programfaget si historie med forklaring av minst eitt fagomgrep ved hjelp av PowerPoint med illustrasjonar. Undervisningsopplegget kan med hell nyttast tverrfagleg.

    Roy-Olav T. Øien - 20.02.2014 13:44

  3. Debatt: EL-bil

    Elevene skal være kjent med teori om debatt. Undervisningsopplegget tar utgangspunkt i artikler fra ulike nettsider.

    marbaa1 - 27.04.2014 21:34

  4. Analyse av reklame - elektro

    Elevene skal analysere innholdet i annonsen til Børsa elektro AS: 

    http://www.borsaelektro.no/tjenester/   

    Formålet med prosjektoppgaven er 

    1. å lære grunnleggende teori om reklame og virkemidler

    2. lære hvordan elektrofirmaer markedsfører sine tjenester. 

    Foto: Blickwinkler, pixabay.com / Lisens: Public Domain

    Julie Bjørnstad - 09.09.2015 22:53

  5. Kommunikasjon med kunder - elektro

    Oppgaven dreier seg om en tverrfaglig tilnærming til emnet kommunikasjon. Elevene skal reflektere over kommunikasjonen med kunden, og analysen skal knyttes opp mot etikk, redelighet og forutsigbarhet. Arbeidet øver elevene i å observere, analysere og drøfte kommunikasjonen i praksisfeltet. Formålet er å få økt kunnskap om kommunikasjonssituasjonen mellom elektrikeren og kunden. 

    Foto: Lars Wittrock, NTB Sanpix / Lisens: CC by-nc-sa

    Julie Bjørnstad - 13.09.2015 18:06

  6. Rapport på Yrkesfag - omvendt undervisning

    Dette er ein video som er laga for å gje elevane oversyn over kva ein rapport på yrkesfag eigentleg er. Kva typar rapportar har vi og kva type rapport er nyttig i kva samanheng?

    Videoen er primært knytt mot faget Prosjekt til fordjuping og Norsk, men det er også lagt inn tilknyting til læreplanmål for programfaga på vg1 og vg2, for å syne den tverrfaglege samanhengen mellom rapport som sjanger og bruken av rapport i dei ulike fagområda.

    Siv Reidun - 14.11.2013 15:26

  7. Lag en bruksanvisning for bruk av multimeter

    Lag en bruksanvisning for bruk av multimeter.

    arvidr06@student.uia.no - 30.03.2017 19:04

  8. Bedriftsbesøk, vannkraftverk

    I dette undervisningsopplegget skal Elevene skal besøke et vannkraftverk. Besøket skal munne ut i en artikkel, og en sammensatt tekst (Power Point-presentasjon).

    Se rammemodellsoppgave

    Tina Camilla Brunvoll - 10.11.2014 12:31