Search page

Søket fant 3 resultater på 0.053 sekunder.

Søkeresultater

  1. Korleis forklare elektronikk munnleg og skriftleg til Kari og Ola?

    Grunnleggande ferdigheter: Å kunne lese, uttrykke seg munnleg og skriftleg

    Opplegget inneheld mange ulike aktivitetar der programfaglærar og norsklæraren samarbeider.

    Sluttprodukt:

    1. Skriftleg tekst, frå gruppa, og ikkje-fagpersonar les han. «Kva forstår dei (ikkje)?»

    Faglærar i norsk og faglærar i programfaget vurderer, med karakter.

    Terese Kristin Aarsund Myklebust - 15.11.2013 19:02

  2. Dataelektroniker - NDLA

    Kan du tenke deg å bli dataelektroniker? I dette yrkesportrettet får du et innblikk i en dataelektronikers hverdag og hans arbeidsoppgaver. Du får også vite noe om hvorfor det er viktig med de grunnleggende ferdighetene i fagene norsk, engelsk og matematikk, og hvordan dataelektronikeren bruker disse ferdighetene når han utfører arbeidsoppgavene sine.

    Cecilie Isaksen Eftedal - 03.02.2014 08:31

  3. Arbeid med faguttrykk

    Dataelektronikarfaget brukar mykje engelsk i fagspråket. Dette opplegget tek sikte på å få elevane til å bli medvitne på språkbruken, og få dei til å tenkje over om dei kan bruke norske ord og uttrykk som seier det same som dei engelske uttrykka. Dette kan inngå som ein del av arbeidet med språk i endring. Opplegget tek ikkje sikte på formell vurdering, men ein uformell diskusjon i klassen.

    brinor - 13.05.2013 17:18