Search page

Søket fant 4 resultater på 0.054 sekunder.

Søkeresultater

  1. Debatt: EL-bil

    Elevene skal være kjent med teori om debatt. Undervisningsopplegget tar utgangspunkt i artikler fra ulike nettsider.

    marbaa1 - 27.04.2014 21:34

  2. Smøreoljesystem og separator

    Læringsmål

    Fordypning i smøroljesystem, (fordypning i smøreoljesystem, diesel system og lensesystem. Hvis man blir ferdig med dette, kan man ta oppbygging av motoren, taktene og beregning av effekt, sylindervolum og indikert middeltrykk.)

    Elevene må lese manualer, som de videre skal basere systemtegninger på. Viderere skal de lage en presentasjon ved bruk av PowerPoint eller andre program som kan brukes.

    Innhold

    Formålet med smøring og eventuelt bortfall av smøring.

    mastersteinar@gmail.com - 10.12.2014 18:21

  3. Registrere avvik og utarbeide avviksrapporter. Tverrfaglig oppgave norsk/TIP

    Oppgave:  HMS – Avviksrapportering.

    FORSLAG TIL GJENNOMFØRING:

    Tidsbruk 2x 45 min.

    Oppgavens formål: Gi eleven forståelsen av viktigheten med HMS. Eleven skal bli kjent med skolens eget avvikssystem. Eleven skal minst skive et avvik, samt fremføre dette foran klassen. Fremføringen skjer etter elevens eget ønske.

    Norskdelen i denne oppgaven går ut på: Muntlig og skriftlig presentasjon, med mulighet for diskusjon. Innhente fagstoff, fokus på personvern.

    Elevoppgave:

    Julie Bjørnstad - 15.06.2015 09:41

  4. Tverrfaglig læringsoppdrag PTF for kjøretøy og billakkering

    Et tverrfaglig undervisningsopplegg med muntlige, skriftlige og tverrfaglige vurderinger i programfag, norsk, engelsk og samfunnsfag for kjøretøy og billakkering. Dette opplegget egner seg etter utplassering.

    Torleif Sleveland - 16.05.2013 13:20