Search page

Søket fant 24 resultater på 0.055 sekunder.

Søkeresultater

  1. The Digestive System

    Elevane jobbar tverrfagleg med fordøyingssystemet. Dei lærer vokabular knytt til tema samt bruk av ordbok. Vokabularet dei tileignar seg skal dei bl.a. nytte når dei skal skrive ein faktatekst om fordøyingssystemet. Dei øvar dei grunnleggjande dugleikane i lesing og skriving.

    kribef - 14.05.2013 11:10

  2. Pastry Chef - video work

    Introduksjonsaktivitet til konditoryrket. Elevane jobbar med videoklipp der ein australsk konditorlærling fortel om yrkesvalet sitt, kva oppgåver ho har hatt som lærling og kva ein konditor typisk gjer. Elevane jobbar med vokabular og spørsmål knytt til videoklippet.

    kribef - 15.10.2013 13:42

  3. Planning activites for different age groups

    Dette er eit undervisningsopplegg for VG1 Helse- og oppvekstfag, der elevane skal planlegge aktivitetar og måltid for ulike aldersgrupper. Elevane skal presentere dette som ei munnleg framføring. Målet med opplegget er at elevane skal nytte yrkesfagleg kunnskap, øve munnlege dugleikar og gi ein presentasjon av eit yrkesfagleg emne. Elevane får med dette opplegget ei øving i munnleg engelsk, det å halde ei framføring og å presentere eit yrkesfagrelatert emne.

    kribef - 30.10.2012 13:00

  4. Computer electronics and health, safety and environment

    Elevane skal reflektere over korleis helse, miljø og tryggleik spelar inn i sitt framtidige yrke. Elevane skal tenkje over kva potensielle risikoar dei kan støte på i yrket sitt. Dei skal også jobbe med kva tryggingstiltak og utstyr dei brukar i jobben, og kva dei sjølve kan gjere for å unngå helseproblem.

    Grunnleggjande dugleik; å kunne uttrykkje seg skriftleg og munnleg.

    kribef - 13.05.2013 14:45

  5. How to operate a construction machine

    Kort differensiert skriveoppgåve om anleggsmaskiner. Elevane skal skrive kort om ei valfri anleggsmaskin, og gi ei kort beskriving av kva maskina blir brukt til og korleis denne fungerer. Elevane skal også skrive noko om korleis ein brukar maskina på ein trygg måte. Oppgåva kan også vere utgangspunkt for ein munnleg aktivitet.

    Grunnleggjande dugleik: å kunne uttrykkje seg skriftleg og munnleg.

    kribef - 13.05.2013 15:11

  6. Occupations in Building and Construction

    Elevane jobbar med yrka på bygg og anleggsfag. Dei vel eit av yrka som programområdet leier til, og fordjupar seg i dette. Vidare vel ei form å presentere det dei har fordjupa seg i, anten munnleg eller skriftleg. Mottakargruppa for denne presentasjonen er ei tenkt gruppe med utvekslingsstudentar på besøk i Noreg. Elevane kan også velje ulike innfallsvinklar til kva dei vil presentere frå yrket. Opplegget øver skriftleg og munnleg kommunikasjon, fagvokabular og digitale ferdigheiter. 

     

    kribef - 03.12.2014 10:34

  7. Work placement

    Elevar på yrkesfaglege utdanningsprogram har ofte praksis eller utplassering i arbeidslivet. Då er det naturleg å nytte desse erfaringane dei har gjort seg i arbeid i engelsk. Denne oppgåva er ei rapportoppgåve og inneheld to variantar; ei oppgåve for elevar som har hatt utplassering i Noreg, og ei oppgåve for elevar som har hatt utplassering i utlandet. Elevane øvar seg i dei grunnleggjande dugleikane i lesing og skriving og digitale verktøy. Rapporten kan vere skriftleg eller munnleg.

    kribef - 14.05.2013 11:32

  8. A Tudor Feast

    Tudor-tida var ein viktig periode i engelsk historie, og svært forskjellig frå den moderne tida vi lever i no. Mat er noko menneska har vore oppteken av i alle tider, og er ein del av kulturen. I dette opplegget ser elevane ein dokumentar som tek føre seg korleis eit tudorsk festmåltid blir til. Historikarane fortel om prosessar, ingrediensar og råvarer som blir brukt medan dei lagar maten. Elevane jobbar med spørsmål til det dei ser; korleis eit tudorsk kjøkken fungerer, kva mat dei hadde, og kva seder og tradisjonar som var knytt til eit festmåltid hjå dei rike.

    kribef - 29.01.2014 11:10

  9. Describe the Picture

    Undervisningsopplegget er ei øving i å beskrive det dei ser på eit bilete. Elevane sit saman i par eller i små grupper og beskriv det dei ser på bilete. Dei andre prøvar å teikne det som blir fortalt. Elevane nyttar støttevokabular som preposisjonar, adjektiv osb. i tillegg til yrkesfagleg vokabular i beskrivingane. Opplegget dekkjer den grunnleggjande ferdigheiten innanfor munnleg kommunikasjon.

     

    kribef - 03.02.2015 14:05

  10. Extra! Extra! Read all about it!

    Elevane jobbar med kompetansemålet knytt til media, og sine respektive yrker (eller utdanningsprogram). I arbeidet øver elevane også digitale ferdigheiter, i leiting etter nyhende frå sitt fagområde. Dei øver skriving ved å skrive eit samandrag av nyhenda, og munnleg kommunikasjon ved å fortelje i klassen kva dei har funne ut. Opplegget er tenkt som ein klasseromsaktivitet utan formell vurdering.  

    kribef - 22.01.2015 10:37

  11. Women in the Kitchen

    I denne læringsaktiviteten jobbar elevane med ulike ting. Opplegget er i hovudsak ei lytteøving ved bruk av podcast, men tek opp aktuelle tema som likestilling og kjønnsfordelinga på professionelle kjøkken. I tillegg får elevane øva dialektforståing og ulike variasjonar av engelsk. Elevane jobbar med spørsmålsark medan dei lyttar til podcasten. Spørsmåla kan ein nytte til vidare diskusjon om likestilling og kjønnsfordeling, og t.d. samanlikne med Noreg. 

    kribef - 18.12.2014 07:55

  12. Out of sight, out of mind?

    Opplegget er ei vokabularøving som nyttar bilete som utgangspunkt. Her kan ein nytte bilete knytt til eit yrke (t.d. utstyr) eller meir generelt vokabular. Elevane er munnleg aktive og det kan bli ein viss konkurranse mellom elevane. Elevane skal identifisere bilete som er fjerna frå ei samling av fleire, gjerne fortast mogleg. 

    kribef - 27.02.2015 11:18

  13. Kings of Pastry

    Elevane jobbar med oppgåver knytt til dokumentaren "The Kings of Pastry" som omhandlar konditor- og sukkerarbeid. Vi følgjer Jaccquy som førebur seg til ein viktig fransk fagkonkurranse. Elevane ser filmen, observerar prosessane, teknikkane og vokabularet brukt i førebuinga til konkurransen, og på konkurransedagane. Elevane øver grunnleggjande ferdigheiter i kommunikasjon. Filmen passar nok best for middels til sterke elevar, då store delar av dialogen foregår på fransk og er teksta på engelsk. 

    kribef - 12.02.2015 08:19

  14. Typhoid Mary

    Undervisningsopplegget handlar Typhoid Mary, smitte og hygiene. Opplegget er knytt til ein nyhendeartikkel om Typhoid Mary. Elevane jobbar med teksten og får slik øva leseferdigheitene. I arbeid med teksten og oppgåvene får elevane øva vokabular og leseforståing. I diskusjonar om teksten og tema den tek opp øver elevane munnleg kommunikasjon. Opplegget er meint som ein klasseromsaktivitet, og har ingen formell vurdering. Opplegget passar best for elevar med middels til god leseferdigheit og -forståing. 

    Lisens : CC-by-2.0

    kribef - 21.01.2015 12:53

  15. Human anatomy

    Opplegget er ei enkel vokabularøving innanfor anatomi. Elevane nyttar ei anatomidokke til å øve på kva ulike kroppsdelar og organ heiter på engelsk. Opplegget passar godt for elevar som har lærevanskar då dette er ei visuell og kinestetisk øving. 

    kribef - 21.01.2015 14:59

  16. A Baker's Dozen

    Elevane jobbar med temaet baking. Elevane jobbar med tekstar, omgrep og vokabular knytt til temaet. Opplegget består av tre delar. Første del inneheld førebuande aktivitetar der elevane les forteljinga «A Baker’s Dozen» og finn ut om historia til baking/brød. I andre del jobbar elevane med vokabular for baking og bakevarer. I siste del jobbar elevane med oppgåver knytt til filmen «Wallace and Gromit: A Matter of Loaf and Death». Alle dei grunnleggande ferdigheitene blir dekt i større eller mindre grad. 

    kribef - 13.11.2014 14:32

  17. Red herrings and other fishy business

    Undervisningsopplegget tek for seg vokabular knytt til fiskeartar og sjømat som er vanleg å bruke i matlaging. Elevane jobbar med å tileigne seg vokabularet på ein visuell måte. Første del av opplegget er ei visuell ordliste, der elevane finn ut kva fiskeartar og sjømat heiter på norsk. Dei får øving i å slå opp i ordbok. Andre del tek for seg innøving av orda dei har i ordlista si. Her spelar dei triple memory i par eller små grupper. Den tredje aktiviteten er eit word puzzle som elevane løyser.

    kribef - 02.12.2014 10:58

  18. The Time Traveller

    Opplegget er eit rollespel, der elevane jobbar fram dialog og spelar ut det dei har laga. Rollespelet går ut på at elevane får besøk av ein person som har teke ei tidsreise frå 1805, og som er svært forundra og nysgjerrig på alle dei tenkologiske duppe-dittane vi har i 2015. I rollespelet skal ein slik moderne duppe-ditt forklarast for den tidsreisande. Elevane øver munnleg språk og det å forklare teknologi til ein lekmann. Elevane øver også historie, då dei i førebuingane må setje seg inn i teknologi som fanst/ikkje fanst på tidleg 1800-tal. 

     

    kribef - 27.02.2015 12:52

  19. Lifestyle diseases

    Arbeidsoppgåve om livsstilsjukdommar, der elevane skal fortelje om ein livsstilsjukdom til pasient/brukar og pårørande. Presentasjonen elevane førebur er ein teoretisk del der dei presenterer sjukdommen, og informerer om den (sjå vedlegg), og ein praktisk del der dei viser ei arbeidsoppgåve ein helsefagarbeider vil utføre med pasient/brukar knytt til sjukdommen. Oppgåva er ei øving i å kunne presenterer medisinsk informasjon på ein måte som lekpersonar kan forstå, samt syne ei helsefagleg arbeidsoppgåve og forklare denne. Det er øving i munnleg kommunikasjon.

    kribef - 13.01.2016 12:59

  20. UN's sustainable development goals

    I desember 2015 presenterte FN sine bærekraftsmål for dei neste 15 åra, med 17 mål for ei meir bærekraftig framtid. I dette undervisningsopplegget jobbar elevane med desse måla, sett opp mot ein global samanheng så vel som yrkesområdet sitt. Elevane jobbar i par eller grupper med kjelder, og problemløysing. I oppgåva får elevane øvd munnleg kommunikasjon, kjeldekritikk og argumentasjon.

    kribef - 25.01.2016 10:47

Pages