Search page

Søket fant 2 resultater på 0.054 sekunder.

Søkeresultater

  1. Kundeservice i et kjøpesenter

    Utgangspunktet for undervisningsopplegget er en faglig ekskursjon til et kjøpesenter. Noen av målene knyttet til ekskursjonen er blant annet å observere servicenivået i forretningene, å oppleve hvordan en kunde tas i mot ved første møte og å se hvordan begrepene i programfagene benyttes i yrkenes praksis. Elevene skal samle informasjon til egen skriving gjennom observasjon og dette skal danne grunnlaget for en rapport.

    Målgruppe

    Cecilie Isaksen Eftedal - 09.12.2012 11:29

  2. Service i arbeidslivet

    Utgangspunktet for undervisningsopplegget er temaet service i arbeidslivet. Elevene jobber med uformell skriving om temaet service og med relevante begreper i programfaget. De skal videre lytte til fagstoff knyttet til temaet, samt skrive en kreativ tekst med utgangspunkt i et romanutdrag, eventuelt et rollespill eller lage en digital historiefortelling.

    Målgruppe

    Norsk vg1 eller vg2 på service og samferdsel

    Grunnleggende ferdigheter

    Cecilie Isaksen Eftedal - 04.12.2012 10:52