Search page

Søket fant 21 resultater på 0.088 sekunder.

Søkeresultater

  1. Kokk-servitør vg2. Restaurantbesøk - vudering av mat og service

    Besøk på restaurant der elevane vurderer produktet, dvs. meny, mat, sørvis, miljø og pris. Vilkåret er at det finst ein restaurant på staden og at ein kan avtale ein overkomleg pris på førehand. Ein kan sjølvsagt søke skulen om tilskot for å dekke utgifter.

    På førehand les elevane restaurantmeldingar/vurderingar, noko som det finst rikleg av i alle større aviser. Dermed lærer dei kva som skal leggast vekt på i ein slik situasjon. Dette bør også avtalast på førehand. Ein bør også lære elevane kva som er vanleg "folkeskikk" ved slike høve.

    runvan - 17.09.2013 14:02

  2. Britains Youngest Head Chef S01E01

    Videoen handlar om Storbritannias yngste kjøkkensjef Luke Thomas. Vi følgjer han når han startar sin eigen restaurant og prøver å skape eit namn. Vi får sjå oppturar og nedturar, haldningar og konfliktar som han opplever i løpet av året.

    kribef - 15.10.2013 14:22

  3. Jamie Oliver 30 minute meals

    Jamie Oliver lager matretter hvor elevene jobber med episodene der faguttrykk og faglige diskusjoner blir sentralt. DVD pakken er påkrevd da episodene ikke er lagt ut på nett i sin helhet. Seks episoder blir gjennomgått inkludert spørsmål og gloser tilhørende episodene. Opplegget resulterer i to praktiske dager på kjøkken med buffet bestående av Jamie Olivers retter.

    2605saha - 18.02.2014 20:10

  4. Piping techniques - BBC GoodFood.com

    Demonstrasjonsvideo som viser ulike sprøyteteknikkar. Frå peparkakemenn til cupcakes. Grundige demonstrasjonar av grunnleggande teknikkar.

    kribef - 03.09.2013 19:11

  5. Muntlig presentasjon. Mat- og kulturmøter

    Dette er en todelt oppgave (presentasjon og brosjyre) i forbindelse med kulturmøter. Elevene jobber parvis (eller individuelt). Oppgaven er å fordype seg i en utenlandsk rett og informere om denne for klassen. Målet kan være å bl kjent med matkultur og spisevaner i et annet land, og hvordan denne retten/tilberedningen er mottatt i Norge. Kan være et ønske at elevene jobber med en forholdsvis "ny"/nyintrodusert matrett i Norge(forrett, middagsrett, lunsjrett eller dessert).

    carly - 27.03.2014 11:46

  6. English for my job (hospitality industry)

    Lenkje til nettside med interaktive vokabular- og grammatikkøvingar nyttige innanfor hotel, restaurant, turist og service-bransjen. Fyll-inn oppgåver med bilete, spørsmål og svar m.m. 

    kribef - 25.02.2015 09:35

  7. Cooking in Britain today

    Undervisningsopplegg frå British Council knytt til restaurantbransjen i Storbritannia. Nivået er intermediate + så det passar kanskje best til elevar med høgt språknivå. Elevane jobbar med matrelatert vokabular, ulike arbeidsoppgåver knytt til temaet, t.d. det å reflektere over nasjonale rettar, alias-aktige øvingar (beskriv ein matrett), quiz. Nokre av oppgåvene legg til grunn at elevane kjenner godt til matprogram og kjendis-kokkar frå Storbritannia, så her må ein kanskje tilpasse til norske elevar sin kjennskap. 

    kribef - 25.02.2015 10:20

  8. Jamie Oliver

    Elevene skal se på flere episoder av "Jamie`s 30-minute-meals».

    Underveis bearbeides stoffet ved oversetting av gloser og uttrykk og svar på spørsmål.

    0904arst - 11.09.2013 15:50

  9. Afternoon Tea Party

    Elevene skal planlegge et teparty. Engelsktimene brukes til planlegging. Programfagtimene brukes til å bake det som skal serveres, samt til å holde selve selskapet.

    Elevene vurderes både for innsatsen i engelsk (forberedelser + muntlig presentasjon) og i programfagene (matlaging + gjennomføringen av selskap).

    Afternoon Tea

    silpe - 27.03.2014 11:58

  10. A RESTAURANT DIALOGUE

    A Hand-In Writing Task for Chef and Waiter Classes.

    Note: This task was preceded by an oral course on polite phrases and service language.

    joren - 27.03.2014 13:17

  11. Red herrings and other fishy business

    Undervisningsopplegget tek for seg vokabular knytt til fiskeartar og sjømat som er vanleg å bruke i matlaging. Elevane jobbar med å tileigne seg vokabularet på ein visuell måte. Første del av opplegget er ei visuell ordliste, der elevane finn ut kva fiskeartar og sjømat heiter på norsk. Dei får øving i å slå opp i ordbok. Andre del tek for seg innøving av orda dei har i ordlista si. Her spelar dei triple memory i par eller små grupper. Den tredje aktiviteten er eit word puzzle som elevane løyser.

    kribef - 02.12.2014 10:58

  12. Adjektivtrening - Restaurant og matfag

    Intensjonen med dette opplegget er å gjøre elevene mer bevisste på å bruke sine sensoriske evner til å beskrive mat.

    baar0206 - 02.12.2014 15:09

  13. Lokale restauranttilbud - tekster om mat og servering

    Med utgangspunkt i restauranttilbudet i nærmiljøet jobber vi med tekster (lesing og skriving) i norsk- og engelskfaget.

    Del 1: Lesing av restaurantanmeldelser

    Vi starter med å fokusere på restaurantanmeldelse som skiftlig sjanger. Både i norsk og engelsk leser vi typiske eksempler på restaurantanmeldelser og snakker om hva som kjennetegner disse tekstene. På engelsk jobber vi også med å ordforrådsarbeid og lærer oss ord/uttrykk som brukes for å beskrive mat og servering på restauranter. Som intro til opplegget har vi en 20-spørsmål-oppgave i begge fagene.

    Kirsti Berg-Hansen - 23.09.2013 14:48

  14. Lamb as a bearer of Norwegian traditional meals

    Utgangspunktet for dette undervisningsopplegget er norsk matkultur. Vi tar utgangspunkt i lam, og tradisjoner rundt dette. De jobber i grupper, og skal forberede ulike tradisjonsmåltider med lammekjøtt. I etterkant av måltidet skal elevene lage en brosjyre om norsk tradisjonsmat med utgangspunkt i lammekjøtt. Brosjyren skal inneholde informasjon om lammets rolle som kulturbærer. 

    Ketil Lyngvær - 01.12.2015 14:07

  15. Middagsrett med ...som råvare.

    Elevene skal sette sammen, planlegge, produsere og servere en middagsrett med ... som råvare, samt  utarbeide oppskrift på retten slik at den kan publiseres i et elevhefte for ungdomsskolelever. Oppskriften skal inneholde deltajerte beskrivelse av framgangsmåter og arbeidsrekkefølge og være tilpassa målgruppa. 

     

    Sluttprodukt: Ferdig middagsrett, presentasjon av retten for gjester og oppskrift klargjort for elevheftet.

     

     

    gunhildg - 17.03.2016 13:55

  16. Lamb as a bearer of Norwegian traditional meals - part one

    Utgangspunktet for dette undervisningsopplegget er norsk matkultur. Vi tar utgangspunkt i lam, og tradisjoner rundt dette. Dere jobber i grupper, og skal forberede ulike tradisjonsmåltider med lammekjøtt. I forkant av måltidet skal dere presentere tradisjonsmat med utgangspunkt i lammekjøtt. Presentasjonen skal inneholde informasjon om lammets rolle i Norge. 

    Ketil Lyngvær - 19.04.2016 13:29

  17. Mat i påsken - Artikkel

    Tverrfaglig samarbeid mellom fellesfaget norsk og programfagene råstoff og produksjon, kosthold, ernæring og helse og servering, bransje og miljø (programområde for kokk- og servitørfaget). Kan brukes i muntlig sammenheng seinere. Elevene bruker det de har skrevet til å lage en muntlig presentasjon/foredrag om tema.

    lilan060753 - 13.05.2013 16:46

  18. Alle kokar og bakar

    Opplegget tek sikte på å gi elevane erfaring med samansette tekstar, både å lese og vurdere slike tekstar, samt å sjølve produsere slike tekstar. Elevane får også trening i å formidle munnleg framfor ei forsamling.

    Ein vil også gje elevane ein sjanse til å produsere ein fagtekst knytt til eige programområde. Samstundes får dei også erfaring med å produsere og publisere ein samansett tekst.

    Sluttprodukt:

    Elevane lager si eiga oppskrift og presenterer denne munnleg for klassa.

    Eigenevaluering.

    brinor - 17.09.2013 14:25

  19. Instruksjon på kjøkkenet

    Skriftlig og muntlig instruksjon. Muntlig instruksjon på kjøkkenet: 10 minutter. Skriftlig instruksjon leveres samme dag.

    Oppgave til elevene:

    Ta for deg en grønnsak, en kjøkkenmaskin eller et annet verktøy du bruker på kjøkkenet.Lag en instruksjon som gjør at norsklæreren forstår og lærer hvordan den/det skal brukes.

    Grønnsak: vekst, rensing, sesong, bruksområder, tilbredningsmetoder med mer.

    Kjøkkenmaskin/ kjøkkenredskap: Bruk, rengjøring, ulike deler den er satt sammen av, forsiktighetsregler med mer.

    kjersti ottesen - 02.05.2013 13:57

  20. Vurdering av matblogg

    Å lære å vurdere en blogg / en sammensatt tekst.

    kjersti ottesen - 03.05.2013 13:17

Pages